Grafický design rezonuje na národní expozici ve všech pádech

Publikováno
9. 10. 2025
Sdílejte
MSV2025_7_10_2025_MB-353

Firmy napříč obory projevily zájem o modernizaci svých log i celkové vizuální prezentace směrem ke klientům. Ukazuje se, že dobře navržená vizuální identita není pouze estetickým doplňkem, ale důležitým nástrojem pro budování důvěry a zvyšování konkurenceschopnosti – zejména na zahraničních trzích, kde český průmysl usiluje o silnější postavení.

Grafický design ve službách průmyslu

Strojírenství a další průmyslová odvětví hledají nové cesty, jak oslovit partnery i zákazníky. Právě kvalitní grafický design a promyšlený vizuální styl mohou zásadně ovlivnit, jak je firma vnímána na mezinárodním trhu.

Rozhovor s designérem Jiřím Tomanem o roli grafického designu si můžete poslechnout na YouTube kanálu Ministerstva průmyslu a obchodu.

Často hledáte
Domluvit schůzku
Naplánujte si schůzku s vystavovatelem a potkejte se osobně nebo online v době konání akce.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit